.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران قادر به عبور از شرایط تحریمی است/ هیئت های خارجی در راه
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران گفت: مازندران می‌تواند با موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد از شرایط تحریم عبور و کشور را در این برهه کمک کند.

به گزارش شمال نیوز، اسرافیل امیری صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه همواره تلاش کردیم تا فعالیت‌های انجام شده را به مردم منعکس کنیم اظهار داشت: شفاف سازی امور از جمله برنامه‌ها و اهداف است.

وی به رویکرد جدید وزارت امور خارجه و تأسیس دفاتر نمایندگی در استان‌ها اشاره و اضافه کرد: در ابتداء با چالش عدم شناخت نمایندگی وزارت امور خارجه در استان‌ها مواجه بودیم اما تعامل و ارتباطات رسانه‌ای سبب تشریح فعالیت‌ها شد.

امیری با بیان اینکه نمایندگی وزارت خارجه می‌تواند مشاور خوبی برای سرمایه گذاران و دیگر گروه‌ها در مناطق مختلف جهان باشد به همایش بین المللی سرمایه گذاری کشورهای حوزه خزر در استان اشاره کرد و گفت: این رویداد یک برنامه مهم و بی نظیر در استان بوده است.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران با عنوان اینکه وظیفه بخش بین الملل همایش اقتصادی و سرمایه گذاری به عهده این نمایندگی بوده است گفت: ۳۷ دعوتنامه از سوی استانداری و اتاق بازرگانی به هیئت‌های مختلف و سفرای کشورهای خارجی ارسال شده است.

وی با عنوان اینکه پروژه ایران هراسی در جهان دنبال می‌شود گفت: این عامل سبب می‌شود تا مسائلی فراروی مسافران و گردشگران به ایران ایجاد شود و راه اندازی ویزای فرودگاهی از جمله برنامه هااست.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران با بیان اینکه شش کشور خارجی از مجموع ۱۰ کشور دعوت شده برای حضور در همایش اقتصادی اقدام به اعزام هیئت کرده‌اند گفت: این همایش با استقبال خوبی از سوی کشورهای مختلف مواجه شد و برد بین المللی خوبی داشته است.

امیری با بیان اینکه مازندران در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد گفت: مازندران می‌تواند به راحتی به کشورهای حاشیه خزر ارتباط خوبی برقرار کند و دسترسی راحتی دارد که باید تعریف جدیدی در مبادلات اقتصادی برای مازندران ارائه کرد.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران تصریح کرد: مازندران می‌تواند با موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد از شرایط تحریمی عبور کند و کشور را در این برهه کمک کند.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که در دستور کار وزارت امور خارجه قرار دارد، تهاتر کالا است و این مکانیزم برای دورزدنتحریم‌ها طراحی شده است و می‌توان از ظرفیت کشورهای حاشیه خزر بهره گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در حوزه‌های مختلف در استان طراحی شده است گفت: سفر استاندار ترکمنستان، هیئت تجاری و اقتصادی روسیه، هیئت منگستائو قزاقستان، همایش اقتصادی خزر در قزاقستان، سفر هیئتی از پرتقال از مهمترین برنامه‌ها است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.